sobota, 25 maja 2013

Joł !

Witam serdecznie po ponad tygodniowej nieobecności . Cały czas czekam na możliwość wejścia do studia żeby nagrać kilka zwrotek więc w oczekiwaniu na to zapraszam do lektury mojego nowego tekstu .

Kiedy wszystko się układa i życie płynie powoli
Zawsze znajdzie się przeszkoda i iść dalej nie pozwoli
Wtedy mam ochotę biec i palić za sobą mosty
Miłość ciągle sensem życia i plan na życie jest prosty
Gdyby nie sumienie i rozsądek ten z miłości
Byłbym zimnym mordercą i zabrakło by litości
Doskonale wiem że świat nigdy nie będzie idealny
Ale pragnę żyć normalnie chociaż nie jestem normalny
Jeden życia sens i pierd*le całą resztą
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu jest przestępstwem
Niegdyś bliskich ludzi teraz skreślam niczym kartki
Nikt we mnie nie zabije miłości do Dziewczyny i do Matki
Wiesz czemu zwierzęta na wolności się zmieniają ?
Bo w końcu czują że żyją i do klatki nie wracają
Możemy mieć podobne geny ale wiedz że ja mam dosyć
Spróbuj ruszyć mury zamku to utoniesz na dnie fosy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz